Sep 25, 2013

Kerana ku ucapkan goodbye sayasukapink-lah

ok aku tukar blog address.
rasa macam childish sangat pakai sayasukapink-lah tu.
mak dah tua anak-anak.
takmau lagi ber-pink pink ni.
eh tetapi pink tatap menjadi pojaan hatiku.

entahlah korang.
semakin meningkat usia ni semakin slow dan sederhana.
masa mula-mula berblogging, ha amek engko penuh warna pink.
penuh widget sana sini.
tapi sekarang, bila otak semakin matang, aku lagi suka simple.
aku orangnya simple.

aku jenis tak kisah mana-mana. asal ada.
nak makan warung ke, mamak ke, tepi jalan ke, aku tak kisah.
janji tempat tu bersih dan tak berbau. huhuhu.

baju beli hak yang rm5 pun ok.
beg pergi kerja beli di pasar malam pun aku belasah.
adalah beli yang mahal untuk reward diri sendiri tapi still di bawah piawaian aku.
atenye gaji aku ribu riban ke?
memang taklah kan.
kalau aku pakai yang mahal-mahal mesti ada yang ingat aku ada sugar daddy. hahaha melampau imajinasi.

eh sebenarnya nak cerita pasal tukar address blog je kan.
dah kenapa melalut sampai camni sekali. 

till then bubye
.

2 comments:

Kakak said...

Hehehe.... Selamat dtg ke dunia wanita sebenar... Ni kire post 2 dlm 1 la reena. Tajuk satu isi banyak2.

Kakak said...

Hehehe.... Selamat dtg ke dunia wanita sebenar... Ni kire post 2 dlm 1 la reena. Tajuk satu isi banyak2.