Jun 3, 2013

Kerana aku melayang

Orang takkan faham apa kita alami unless terkena batang hidung sendiri.

I'm ok with it.
Aku dah lalui even paling pahit--kehilangan abang kandung.
Apalah sangat untuk secebis celahan gigi macam tu.

Aku bukan begini.
Aku manusia yang fun.
I'm a type of girl yang berjoget dalam kereta bila dengar lagu.
Aku juga jenis suka buat suara kartun untuk bagi mieya ketawa.

Tapi bila hal sebegini aku banyak memikir.

Terkadang aku melayang.
Tak dengar sangat apa orang cerita.
Bila ini berlaku aku akan macam---why la aku jadi gini.

Aku tahu.
Di pihak aku banyak kekurangan.
DIA uji aku.
Untuk aku selalu ingat DIA.

Dan mana tahu someday semua ini akan berakhir and i'll be normal girl once again.

Eh aku bukan gila tau.
Hahaha bukan bukan.
Cuma lotsa thing happened.
And aku yang sedikit melayang.

No comments: