Nov 23, 2012

Kerana Cerita Dia, Kebetulan, California dan Rompin


Sempurna...
Cerita yang tak sempurna
Apakah alasannya
Siapakah di hatinya...
Bahasaku...
Mungkin tidak seindah
Lafaz kata pujangga
Namun ku bersumpah...
Rela ku tunggu
Jawapanmu...
Masihkah aku ada
Di hatimu...saat ini
Biar tubuhku kan terpaku
Biar jasadku
Tak bernyawa lagi...
Sampai nanti...
Ooo...ooo..ooo
Rela ku tunggu
jawapanmu...
Masihkah aku ada
Di hatimu...Saat ini
Biar tubuhku kan terpaku
Biar jasadku...
Tak bernyawa lagi...
Saat ini..
Rela ku tunggu
jawapanmu...
Masihkah aku ada
Dihatimu...
saat ini….


sekarang suka lagu ni sebab selalu dengar dalam radio so dah tersuka.
see. bila kita dah selalu dengan sesuatu, kita jadi tersuka. so bercintalah selepas nikah mesti best. eh.
lagu ni best kan. mula-mula dengar macam tak best then lelama best. lagi pulak vokalis dia cute. lepas tu nyanyi tak buka mulut tapi suara still sedap. lepas tu mulut comel je bila nyanyi lepas tu suara sedap eh dah puji tadi tapi takpe puji lagi. eh pendek kata aku suka la brader rock macam ni macam effortless je tapi tetap cute. takde ke penyanyi rock nak kat aku? hahahah. Alleycats tak termasuk senarai. kbye.

minggu ni minggu busy. then next week isnin sampai rabu ke PD jadi urusetia kursus.
hmmm. hujung-hujung tahun ni memang busy tu berganda la kan.
tapi takpe. lagi sebulan lebih nak masuk 2013. harapan 2013 adalah?
supaya jadi tahun yang the best untuk aku dan semua.
tapi every year pun berharapan macam tu.
but ofkos ada yang terbaik dan ada yang terbalik. it depends.
tak semua yang kita impikan akan dapat. am i right?
selalu apa yang kita nak tu mesti tak dapat and vice versa.
tapi kengkadang, bila kita dah terdapat apa yang kita taknak tu kan, ekceli, that's the best for us.
percayalahhhhhhh.
cuma kita lambat nak sedar diri T___T

kadang-kadang hidup ni banyak kebetulan kan.
selalu sangat banyak kebetulan tu.
contoh pertama.
pernah tak korang jenjalan memana tetiba terbau sesuatu like perfume ke kentut ke then bau tu macam buatkan korang teringat pada seseorang atau pada sesuatu kejadian?
tiba-tiba out of nowhere, pergi kedai then bammmm terbau perfume siapa entah then teringat pada kenangan lalu sebab perfume tu lah perfume pertama kita pakai masa dating dengan si dia.
huhuhu hover.
lebih kurang macam tu la.

contoh kedua.
perkataan "lama dah aku tak..." dan "tak pernah pun aku..".
contoh ayat "lama dah aku tak jumpa si polan ni"
then tetiba dua tiga hari tu terserempak si polan tu di suatu tempat.
"tak pernah pun aku ke situ"
tup tup member ajak lepak ke situ.
see all the kebetulans tu?
yeah ofkos itu plan Allah tapi biasalah manusia, still nak panggil kebetulan.

but i like that way.
bila merindui sesorang tu tetiba terdetik hmm lama tak jumpa dia.
then tetiba terjumpa. selalu.


ni adalah traffic blog aku.
means, bila ada orang buka blog aku dari mana-mana tempat, so tempat tu akan keluar di tepi ni.
tapi aku tak taulah menda ni boleh dipercayai atau tak.
tapi aku peduli apa kan, dah aku letak so haruslah aku percaya.
so heyyyy orang California *lambai-lambai manja*
ni mesti student Malaysia belajar sana mungkin dia search google then keyword yang dia nak cari tu terbawa dia ke blog aku.
apa pun terima kasih menjengah blog merepek aku ni.

yang Rompin tu mesti sedara mara aku sebab dia buka entry perhimpunan Mahira tu.
heyy hai saudaraku :)
terima kasih jua kepadamu.

okbye.

2 comments:

mazru said...

assalamualaikum reena,

mungkin nt reena boleh terus hubungi sy di email sy mohd.mazru@gmail.com atau add sy di FB dgn link di bawah ye...

https://www.facebook.com/mazru.majid

kerana sy juge masih mencari susor galur..sy juge bertemukan susur galur awk yg di Lipis..

jumpe lagi.. :)

mazru said...

owh...lupe,nt boleh dptkan no fon pakcik yg tahu tentang susur galur ni sekali ye.. thanks :)