Sep 27, 2012

Kerana hati ini

hati ini dah lah rindu pada kampung.
tambah pula kejadian pagi tadi, lagilah parah jadinya hati ini.
betul-betul menganggu jiwa.
patut manusia seperti itu disumbat dalam longkang.
kemudian kemaluannya dipotong halus dan bagi pada hanjing untuk jamu selera.
oh marahnya hati ini.
sabar hati.
lain kali semoga lagi berhati-hati.
trauma.
sangat trauma.
haishhhh.

semalam telefon JPA untuk update tentang pertukaran aku.
Hencik pembantu tadbir tu kata, susah sikit la nak tukar pahang sebab ada ramai lagi dalam senarai.
dia bagitau lagi yang bagi alasan "berjauhan dengan pasangan" pun belum bergerak-gerak lagi.
hmmm. terus rasa alahai. kenapakah?
so dia bagi cadangan, aku mohon melalui jabatan aku, JPM.
mungkin banyak kosong JPM kat pahang.
ok nanti aku try bila dah tak busy.

hari semalam dan hari ini aku jadi Urusetia Kursus.
aku kan tanggung kerja Linda yang cuti bersalin.
so aku handle unit latihan.
bosan gila kot jadi urusetia.
dok je melangok.
nak join sekali macam bosan pula sebab Kursus tentang ICT.
aku? ICT? memang sangat tak, hokayyy.
so kerja aku duduk luar ambil pic syok sendiri je la.
heheheh.
tengah sedap-sedap syok posing bateri low.
ok takpe, ada harapan lagi ni kata hatiku.
snap lagi. lagi dan lagi.
tiba-tiba terus padam henfon aku.
kfineeee.
henfon pun menyampah dengan aku agaknya.








kursusnya di Blok sebelah je.
so aku boleh lari-lari balik opis kalau nak.



hakhakhakhakhakhak.
semua kepala senget sebab aku rasa nampak lagi kurus muka aku. eeeuwwwww.
eh haruslah kena syok sendiri.
kbyeeee

1 comment:

mshazadoes said...

salam knel n dya follower sini ya..