Aug 2, 2012

Kerana otak tak bekerjasama dengan hati dan perasaan

serba tak kena.
otak tak bekerjasama dengan hati dan perasaan.
i'm in the middle of nowhere. phewww.


cerita pertama di karak.
adik aku sudah berada dalam kereta, menandakan kereta tidak berkunci.
makanya aku masih lagi mengambil kunci dan membukanya. bersusah payah *bukan otometik*
then, bila aku tekan kunci, pintu terkunci semula.
farah hanya memandang pelik.


farah : kau ni dah kenapa?
aku : nak buka pintu kereta la, kan kunci.
farah : dah aku masuk dulu ni, maknanya kereta tak kunci la kan.
aku : a'ah kan.


*efek gelak tak ingat dunia*


cerita kedua masih di karak.
selalunya pintu grill akan dikunci.
tapi kali ni aku nak keluar, pintu tak berkunci.
apa aku buat, ambil kunci dan kunci pintu dari dalam sedangkan aku nak keluar.
dan farah sudah pun di luar.
bila dah kunci pintu dari dalam, aku pun susah payah buka grill sambil tolak tolak pintu.


ibu : kan awak dah kuncikan semula pintu tu? kenapa nak buka semula
aku : kan kakngah nak keluar.
ibu : yelah, keluar je la, kan pintu tak kunci tadi. sekarang awak dah kunci semula. dari dalam pula tu. sedangkan farah dah diluar.
aku : hehehehe. kepala fikir apa entah.


oh demm.
apakah yang sedang berlaku ini?
adakah kerana peristiwa 3 jam hari jumaat sebelum sahur itu?


kbye

No comments: