Jun 18, 2012

Kerana layan lawak laka-laka JOZAN di malam buta

Memalam buta buka youtube tengok semua lawak JOZAN. Aku memang peminat
JOZAN. Terhibur hati tengok lawak-lawak bengong dorang.

Saiko ok aku. Gelak sensorang, tepuk-tepuk lantai. Ni kalau orang luar
dengar sah kena caj sawan.

Paling suka lawak dorang dalam "lawak ke der". Sangat laka-laka
(kelakar versi johan) ok. Apa yang keluar dari mulot dorang, pada aku,
sangat kelaka.

Aku lagi suka Johan. Zizan kurang sikit, sebab lately, dia banyak buat
lawak agak lucah. Sangat tak sehsuhwai ok.

Johan aku layan bila dengar era.fm. Mak jemah ok.

"hey u ols. Euro ni u ols sokong mana? Jangan sokong england kay,
sebab mak jemah dah sokong england"

Hahaha. Gelak sungguh aku pagi tadi bila dengar mak jemah kata gitu.

Bila aku bosan takde menda nak buat jiwa kesepian ececeh aku akan buka
youtube tengok lawak dorang. Tak dorang, SEPAH. Dua-dua aku suka.

Ada aku bagitau aku suka lelaki kelakar dan lelaki kelakar sangat
macho di hati aku?
Okbye.

6 comments:

eMMe said...

Reena..betul..lawak johan n zizan leh wat hilang ngantuk, esp pepagi buta gi keje, leh segor mata kan...

Reena Kamarudin said...

kan?? hehehe. memang terbaik la dorang ni

ayut said...

hihi..dyorg mmg klakar pon..gandingan yg best dan mnjadik je lawak ye.skrg dua-dua dah slow nk rehatkan diri.tp tgk yg lpas pon ok je lg.ttp ketawa :) mghiburkan hati seketika..best gak layan!

Reena Kamarudin said...

ayut:

kan? manalah datang idea dorang tu eh. huhuhu

Sam'sDaughter • said...

Anys minat JOHANNNNNNN jugakkkk . Hihi .

Reena Kamarudin said...

sam's daughter:

gimme five! hehehe