Feb 29, 2012

Kerana bakar lemak. cuci mata

Salam.
macamana rabu? ada ok kah?
i hope so. ecewah.
semalam punya cerita.
aku jog dengan Sha.
Alhamdulillah, baru lepas hujan masa kami start jog.
so, taklah panas berdering bak kata ibu tu.

hmm kali ini agak advance jugak kami berjalan.
ekceli kami taklah lari-lari anak.
cuma berjalan laju je.
almaklumlah kan. kuikuikui.
kali ini dari putra harmoni presint 9 (flat hijau)-presint 11-presint 10
ala, putrajaya ni kan macam bulatan. so lalu presint 11 dulu baru presint 10
tidaklah ku tahu kenapa begitu.



pic atas ni adalah starting point kami. yeehaaaa.
aku sampai rumah dari ofiz pukul 4.45 petang.
relax dulu. lepas asar dalam pukul 5.50 baru turun padang ecewah.
dengan satu tekad untuk buang lemak.




last poin adalah di depan seri perdana presint 10.
boleh je jalan depan lagi sampai presint 8 tapi sebab dah nak maghrib kan
bukan dah nak, tapi dah memang maghrib pun.



akan aku buang segala lemak degil itewww.

ok, abaikan kerusi ni. aku nak tunjuk bukti aku kat presint 11. kahkahkah
suka landskap di presint 11.
sebab cantik dan tersusun.
kalau ala-ala nak buat klip video ni mesti menjadi.





ya, tiba dengan jayanya di presint 10 setelah check poin di petronas beli nyawa (air)





ok ada story di rumah di presint 10 ni.
p10 ni adalah rumah menteri/timbalan semua tu lah.
dan rumahnya besar-besar.
tapi macam pelik takde orang.
soooo scary kan.
dalam kepala tak pikir apa dah kan selain yeah-you-know-what.

so tunggu bas belakang rumah ni la.
then tiba-tiba aku macam.........

aku : yang, jum tunggu depan sikit.
sha : yela yang. i pun rasa lain macam.
aku : cepat sikit yang.

so pengajarannya, jangan jog sampai maghrib tau ^___*
ohya, kami balik naik bas sebab dah lewat.
dan memang itu perancangannya.



jog kali ni tak penat sangat.
sebab sambil borak kan.
penat pun tak rasa
tau-tau je dah peluh.
hari ini nak ke presint 8 pulak.
ikot jalan lain pulak.

sekian


p/s : stail manusia pemalas update blog :(