Nov 23, 2011

Kerana tiada manusia yang sempurna

Hai.
amboi.
tajuk tu tak payah nak semanis kurma sangat lah, reena.
nak bagus-bagus je tajuk.

macamana dengan perasaan hepi menang bola? masih lagi ditahap yang sama saat baddrol tendang penalti ke atau dah susut sikit? hari ni kita ketemu sama syria pulak. boleh bagi 2-1 tak, harimau malaya? hahaha. macam mintak lagu pulak.

ok, back to the topic.
just nak cerita sesikit jewww (suka tambah w).
yelah.
nak buat resepi lauk pauk, diriku ini sedar betapa bodoh bab memasak.
matik la takde siapa terpikat. hakktuiii.

manusia tiada yang sempurna.
betul tak?
macam aku selalu sedapkan hati sendiri, biar tak sempurna dimata orang asal sempurna dimata sendiri.
the story begins.
recently, aku contact dengan kawan lelaki aku.
takdelah rapat sangat.
just that yelah, kawan zaman sekolah kan.
kang tak layan kata sombong.
cukuplah zaman sekolah je di cop geng bermasalah.
heh! macamkan dorang tu sempurna sangat.
hahaha.
so, yang aku tau la, thru fb yang dia kapel dengan kawan aku juga zaman sekolah.
but then, dia dah mula kata dia rasa hubungan dia dengan awek dia tu dah goyah.padahal aku tengok,
kemain lagi post kat wall awek dia lagu-lagu cinta.
but then, bila mesej aku, dia kata, dia dah tak boleh get along dengan awek tu.
so, apa masalah kau?
aku macam biasa la. aku bukan jenis beria nak ambil tau hal orang.
serius la, kalau balik karak, ada je cerita hot yang aku tak tau.
kiranya aku la yang paling lambat tau.
bukanlah aku nak cakap aku baik.
cuma aku tak minat nak ambil tau.
bila lelaki tu mula buruk-burukkan awek dia,
i was like, totally distracted.
cemuih aih.
sikit sikit nak ngadu.
sikit sikit nak ngadu.
then malam tadi, tahap cemuih aku dah sampai max.
aku bagitau dia.
"kalau dah tau tak boleh get along, kau tunggu apa lagi. bagi jela kata putus. jangan buat dia tertunggu"
ambik kau.
serius aku bosan.

umur dah tua.
jangan bercinta macam budak sekolah.
faham la jugak budak sekolah bercinta macamana kan.
memang la childish.
so kau dah tua, buat gaya tua.
eh,tua kah aku?

aku tau kau baca apa aku tulis ni.
aku mintak maaf.
nak bagi dalam mesej,
panjang sangat.

macam ni,
kalau rasa tak boleh, just say no.
cuba berani untuk face the truth yang kau ciptakan.
be a man!

kalau rasa she's not the one for u, then let her go.
jangan sampai dia dah hanyut terlalu jauh sayangkan kau,
kau baru nak bagi keputusan.
parah jiwa dia nanti.
jangan buat cara "nak tengok dulu, nak bagi peluang dulu"
kalau at first place kau dah rasa dia bukan terbaik untuk kau,
takkan jadi baik juga at the end sebab kau dah sematkan dalam kepala and hati kau
yang dia bukan terbaik. nak tunggu lagi pasaipaaaaa??? eh,ter-penang pulak.
LET HER GO!

eh.
menyampah pulak aku dengan diri aku.
bagi nasihat cinta kat orang.
euwwww. jijik. hahaha.









eh, motip letak pic syahrul azwari ibrahim?
dia penyeri padang.
dasarrrrr pompuan.

sekian 

2 comments:

Azlan Strider said...

hehehe..mentang2 dia paling hensem dalam padang..nak letak apek nanti saingan ramai plak..hehehe

Regards,
-Strider-

Reena Kamarudin said...

hahaha. dia cute. hahaha. baru semangat nak tengok bola