Nov 25, 2011

Kerana semalam keluar ringan-ringan dengan sayang-sayang aku.

Hai.
salam jumaat.
tau tak, tadi aku turun bawah opis nak ke kedai auntie sebab nak beli panadol. 
then akak opiz pesan beli paper.
bila dah sampai kedai, aku cuma ambik paper dan bayar.
then aku blah.
sampai opiz baru aku ingat aku sebenarnya nak beli panadol.
damn tak?
padahal motip utama aku adalah untuk beli panadol.
tapi bila ada tujuan sampingan, aku jadi lupa tujuan utama.
ok tak penting pon. kau bukan ambik kesah pon kan? *merajuk*


faham tak keluar ringan-ringan tu macamana?
keluar tanpa plan nak tengok wayang, karoke atau yang lain-lain.
keluar cuma untuk beli barang keperluan saja.
bila aku cakap barang keperluan, aku maksudkannya.
sekarang bukan lagi zaman beli barang yang bukan-bukan.
zaman sekarang kena berjimat cermat.
so, semalam keluar lah aku dengan Sha dan Azie.
sha tu dah biasa lepak dengan aku. ni Geng Mamak aku ni.
tapi Azie, sejak dia keluar SPP rasanya ni kali kedua kitorang jumpa selepas buka puasa sama hari tu.
aku just nak beli shampu. sebab, sob sob sob, rambot aku dah stat ada salji putih (baca:kelemumur)
beli shampu yang Azie syorkan.
macam ok je sebab pagi tadi sikat-sikat macam dah ok.
i hope so. *sigh*
motip lain adalah beli baju untuk Mieya Ezzara dengan Alia.
rambang mata tengok baju baby.
kenapa comel sangat ni?
kenapa??
duduk dekat tempat Anakku dengan Baby Kiko pon berejam.
harga pon boleh tahan la.
tu baru anak sedara.
kalau anak sendiri tak tau la ghupenye camner.
kena cepat buat anak ni. eh. kena cepat kawen ni. *gatal*
ohya, pic adalah sangat sedih sebab ambik guna kamera henfon je.
ambik pon terketar-ketar sebab kena penyakit apa entah semalam.



Azie yang comel. serius dia ni comel. kalau jalan dengan dia, aku rasa macam aku ni gergasi ^____^

ok, mak dah stat mencari barang. mak jalan laju sangat.


cekelat cium cium. 


toblerone yang ada kenangan. phewwww.


ok, yang mana yang ok ni Azie?


cute je kan yang panda tu. 


ok lagi cute. eii, lately, mata ni cepat sangat tertarik dengan menda comel. sebab aku comel kot *panggggggggggg


ni lah duta K-4. 


barang wajib beli-mee segera


sebahagiannya.





banyaknya pisang.


hakhakhak. berbulu je abangla ni aku ambik pic dia.


errrrrr.

sesayur yang takkan aku beli sebab tak guna aku beli kalau tak masak.


abangla, timbang elok-elok ok


telor telor siapa nak telor. ada kes kat sini. sekumpulan remaja lelaki lalu sebelah aku. then salah sorang terlanggar aku. dia mintak maaf tapi aku boleh jeling dia. kurang ajar tak aku? tu tindakan spontan sebenarnya. mesti dia kata aku sombong.


suku dari selautan manusia di Alamanda semalam. ramai hoi.



ok, pic a bit blur. masa ni aku dah penat gila.


sampai je rumah, terus mandi mandi semua.
then, terus tidor tak sedar menda.
pasang dah niat sahaja aku EL esok hari...
tapi tetiba teringat ada kerja penting terus batal niat.




sekian

4 comments:

BiQa HatmiN said...

abangla masuk dalam blog..femes tu.haha

Reena Kamarudin said...

heheh. sekali sekala kita bagi dia glamer jap.

Serigala Maroon said...

pasai x belikan aku kisses tuuuuu?

Reena Kamarudin said...

mane la aku tau kau sukeeeeeeeeeee