Nov 2, 2011

Kerana Randomly Reena #4

1. sekarang dah tak boleh buat status bukan-bukan dekat fb sebab adik sedara dari sekecik umur, bapak sedara-yang suka menyamar jadi lelaki nak berkenalan, mak sedara-yang bukak salun tunggu pelanggan datang buat rambut semuanya lah dah ada fb. nasib baik abah takde fb. maksud status bukan-bukan tu macam status meroyan atau status jiwang. malu (sambil lari tutup muka)

2. tadi baca entri awek cun ni pasal janda baik. aku orang pahang tapi aku tak pernah pergi janda baik. jerit kuat-kuat. tak pernah pergiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

3. serius, aku kekurangan selera makan. kenapa??? cewah. bagus la kan.

4. kak shida (kakak opiz) suka panggil aku adik. kadang-kadang dia panggil kuat. malu aku. apakah besar gabak macam ni patut digelar adik? kadang-kadang dia panggil aku "sayang".

5. Putrajaya dah gelap dan dah stat hujan renyai-renyai.

6. lately suka dengar lagu siti nurhaliza. lagu bisakah dengan lagu kesilapanku keegoanmu.

7. semalam puasa. bila tengahari je, Allah bagi cuti.

8. kerja dah setel semua. so, takde kerja. nak cari kerja part time la.

9. sejuk

10.
bukti sejuk

sekian

2 comments:

Azlan Hasan said...

hehe..xreti nak status jiwang2 kat fb nie..klu jiwang pun bersifat general jer..hehehe

Regards,
-Strider-

Reena Kamarudin said...

heheheh. senang je nak jiwang. kopipes lirik lagu then letak kat status fb. huhuhu.