Nov 2, 2011

Kerana apa-apa je la. dah takde tajuk nak letak

Hai.







ini rupa langit semalam dalam pukul 6.30 petang. ni ambil guna henfon cap ayam je k. so kualiti dia tak cantik pongggg.

so cuaca lately memang tak menentu kan.
tapi orang degil macam aku nak jugak melepak kan.
yela dudk rumah bosan.
atleast jumpa member boleh gosip-gosip.
eh tetapinya, kitorang tak mengumpat.
selalu cerita pasal tempat kerja dan family.
seronok. 






ni aku dan Sha. partner melepak. ekceli ada lagi sorang. tapi sorang tu tengah bz duduk dengan akak dia so kitorang berdua la.
sebenarnya melepak pekena milo je.
macam kat rumah takde milo kan.
tapi duduk rumah kengkadang boleh buat tekanan jiwa dan pankreas.
so better lihat dunia malam.
kat mamak tu. macam-macam orang la kan kitorang jumpa.
tengok gelagat orang seronok.
ada brader tu kerja blok sebelah dengan aku ni je.
stay lama kat mamak sebab nak tengok Cinta Elysa.
dengan pakai unifom kerja lagi.
ohya. aku dah tak makan segala jenis roti mamak buat.
sebabnya. korang faham sendiri la.
mesej dengan eddy.
kawan baik.
eddy bengong tau
dia mesej "kau makanlah roti mamak, dia uli tepung guna kaki"
eiii bengong. geli aku.
aku tak halang sesiapa nak makan. hak masing-masing kan.
tapi cuba-cuba lah pergi toilet mamak dulu.
sambil tu jeling-jeling dapur dia.



penggemar mamak.

dulu serius la aku tak suka mamak. konon dulu mamak ni hanya untuk lelaki.
tapi stat suka bila aku dan dia dulu selalu lepak mamak tawakal kat bentong. pekena milo kosong dengan roti bakar. stat dari situ aku suka.
tapi nak terima mee goreng mamak belum lagi.
sebab mee dia macam rasa something. 

ok itu sahaja laporan saya untuk hari ini.

sekian

2 comments:

cutenya cakciboku.. said...

ok.. saya terima laporan untuk hari ini. tentang gambar tu mmg kurang jelas tp sy xksh sbb awak dh maklumkan yg hp awak tu cap ayam. tentang mamak uli roti dgn kaki tu sy tak setuju sbb setahu sy mamak ada tgn. so, kebiasaannya mereka akan guna tgn.
ok, jgn lupa anta laporan seterusnya.

Reena Kamarudin said...

baik inspektor Linda. saya yang menurut perintah. baikkkkk.