Nov 9, 2011

Kerana hati wanita macam kaca kan.

















ambik kau. upload pic broken heart. amboi, patah hati sangat ke kau ni reena?
aku dalam mood yang paling meroyan. hahahahahahaha.
mesej dia.."if i knew it was going to hurt this bad, i would have never have told you before that i love u".
so acane?? kalau kau dapat mesej macam tu, apa kau rasa?
bukan aku ke yang terluka dalam hal ni.
bukan kau ke yang melukakan hati aku?
bukan aku ke yang patut hantar text macam tu?

sila lah nyanyi lagu hancur hati ku menjadi keping-keping setelah kau pergi. sila lah nyanyi untuk aku.
bukan tak cuba untuk heal kan sendiri.
tapi malam tadi, hanya malam tadi. buat aku terluka.
takpe la, jika itu ketentuanNya. tapi nak jadi kuat buat masa sekarang, aku tak mampu.
kerana sesungguhnya aku sangat terluka.
noktah.

No comments: