Nov 4, 2011

Kerana Randomly Reena #5 (entri kali ni macam artis sikit)

Hai.
baca satu entri blogger ni tentang diri dia. so aku pon nak buat macam dia jugak la kan. huhuhu. yela, maybe ade reader yang baca blog aku tapi still macam eh siapa minah suka syok sendiri kan. hahaha. so, mari baca atau paksa baca tentang aku.

1. aku anak kedua dari 5 adik beradik. but since abang aku meninggal, aku jadi anak sulung dari 4 orang. aku ada 3 orang adik yang sangat aku sayang (ye la, siapa tak sayang darah daging sendiri kan). adik-adik aku juga boleh transfom jadi kawan aku.

2. aku obses (bukan obes ok) dengan warna pink. ok, a bit annoying bagi lelaki or sesiapa yang tak suka pink. tapi kesah pulak aku? so, semua or kebanyakan barang aku adalah pink. dari baldi, bekas toilettries (bantal eja camne), berus gigi, cadar, bantal,cermin dan semua la. korang akan payah nak jumpa warna lain bila dengan aku. kat opiz pon sama. harap maklum.

3. aku suka bintang. aku boleh duduk berejam mendongak langit melihat bintang. pada aku, bintang adalah ciptaan Allah paling menakjubkan.

4. aku boleh berkawan dengan siapa saja yang nak berkawan dengan aku. tapi once dia dah rosakkan mood persahabatan tu, aku akan berdiam diri dan akan malas nak kawan lagi. macam budak-budak punya ayat "taknak kawan dengan awak dah"

5. aku seorang yang mudah berubah mood. mula-mula ada awan biru atas kepala aku. then tiba-tiba awan hitam datang melanda. and yes, aku tau, tak bagus. but i'm still working on it. i mean, to improve it. ingat kau bagus sangat nak tukar-tukar mood tu kan, reena. lempang kang.

6. ohya, "lempang kang" adalah ayat yang selalu aku tercakap, selain "u wish" dan "oh ya". manakala "owh ok" adalah jawapan mesej aku bila aku takde mood nak balas mesej tu atau dia dah spoil kan mood aku.

7. aku minat lagu ikot musim. dan sekarang aku minat dengar lagu kumpulan Lifehouse dengan Matchbox twenty.

8. ohya, tadi dengar lagu "kesilapanku keegoanmu" dari dato' siti. tiba-tiba aku tacing. sengal.

9. aku tak suka menunggu dan tak suka buat orang tunggu aku. cuma kengkadang, yela. manusia kan.

10. aku berbintang cancer.

11. aku suka tengok Keeping up with the kardashian. sekian.

12. favret series aku adalah The Nanny. ulang tayang hari-hari pon takpe.

13. favret movies pulak adalah never been kissed lakonan drew barrymore, 10 things i hate about you, dan aku suka kebanyakan cerita romantik. awwww

14. pelakon lelaki malaysia aku suka adalah adiputra dan remy ishak. perempuan pulak norkhiriah dengan maimon talib.

15. pelakon hollywood sekarang aku suka James Franco. itu saja.

16. aku pernah kapel dengan budak 5 tahun lagi muda dari aku sebab aku tertipu dengan kematangan dia. sekian.

17. pada aku putus cinta sesuatu yang menyakitkan. tapi sesuatu yang indah juga bila dah heal dan boleh kenang sampai tua. cool kan bila one day aku dah berkeluarga then jumpa dia yang juga dah berkeluarga so tersenyum sipu-sipu dan tiba-tiba anak kami bercinta maka berbesan la kami. maka kami pon main-main mata time kenduri kawen anak kami. nak mati ke reena jadi isteri derhaka? choi!

18. ohya, choi adalah satu-satunya kawan lelaki baik aku sekarang yang boleh tahan dengan kerenah moody aku.

19. aku minat seseorang di ofiz aku. cuma minat tengok dia saja.

20. ok, sekarang aku rasa korang mula bosan baca. so, aku stop dulu.

sekian

No comments: