Oct 20, 2011

Kerana khamis yang bahagia

Hai.
aku tengah bahagia ni. sebab lagi berapa jam aku nak mem-blah-kan diri ke Karak. sooooo excited. tak sabar.

waktu lunch tadi ke jualan buku. ada dekat bawah blok ni je. so aku rembat 3 jenis novel nipis-nipis yang harganya singgit.




so, ini bukunya. aku tak tau lah bila aku boleh baca sebab kat rumah berlambak lagi aku tak baca.


siapa suka makan mendalah ni?





suka tak? aku suka. ok, kau tak kesah pon aku suka ke tak kan. saja je aku nak bagitau.

model mendalah ni kau suka tak?





ok, lariiiiiiiii. ala, saja je nak mencari publisiti. tak boleh ke?









ok, sila jangan menyumpah aku. saja je aku nak posing-posing. 
sebab aku bosan oh.
menunggu tu satu penyeksaan.
nampak tak yang berkilat di tudung aku tu?
tu kerongsang aku.
gabak kan?
saja nak giler glam sikit.
ok lah. nak buat kerja.

sekian

No comments: