Oct 17, 2011

Kerana jasad di opiz, ingatan melayang ke mana entah

Hai.
Hola. sekarang bila ada orang call suka jawab hola. dengan telefon opiz pon sama. satgi kalau bos yang call, matik la jawab hola.

nak tau tak. aku rasa hari ni aku macam tak betol lah. giler mengaku diri tak betol.


situasi tak betol 1

kak Nora : reena ada tisu tak?
aku: *blur* *diam* *tak jawab* haa, apa dia?

Kak Nora pon diam. fedap dengan aku la tu. kihkihkih


situasi tak betol 2

Kak Nora: reena ada charger nokiah tak?
aku: *blur* *diam* *tak jawab*

pergi lah kak Nora mencari merata charger nokiah. then bila dia balik semula ke tempat dia cakap

Kak Nora: adoi, mana nak cari charger ni
aku: eh, kita kan ada charger *muka tak bersalah*
Kak Nora: huwaaaa penat akak cari. tadi reena kata takde
aku: eh, ye ke?

see. blur kan aku.
fikiran ke lain.
tak tau apa di fikir.

Kak Nora: Reena ni dah macam orang putus cinta je akak tengok
aku: mana ada lah kak.
Kak Nora: gadoh dengan choi ke?
aku: eh, mana ada

ni mesti sebab dia tengok tudung aku macam dah tak betol ni kan.
macam orang hilang anak.
kuikuikui.

hati ni tak sabar.
tak sabar tunggu jumaat ni
family di karak membuatkan aku rindu.
kalau orang lain tak faham, boleh memblahkan diri itu.

dan aku juga rimas dengan mereka yang cuba himpit aku.
kau pon boleh blah.

ok, aku pon nak memblahkan diri ni.
nak tune otak ni supaya betol semula.

sekian


No comments: