Aug 16, 2011

Kerana tiada hati untuk............

Semalam aku cuti. so berada di karak. sangat best. rasa macam tak mau balik Putrajaya dah. melekat je vontot kat kerusi tak mau balik putrajaya. tapi sebab kerja, aku gagahi jugak. yelah. kerja kan satu ibadah. cewah. pagi tadi, ya ampun, betapa malas nya aku nak bangun sahur. malas tersangat malas. sudahnya, aku togok air masak je. then, kebumm semula. kunci jam pukul 6 pagi. tapi macam biasalah, asyik snooze je la sampai ke sudah. malas lagi. malas!!!

aku terfikir sekarang ni, kenapa lately aku takde semangat. kosong. takde hati. malas. senyum pun macam tak ikhlas dah. dekat opiz pon aku macam takde je kat opiz tu. aku banyak termenung. aku malas. aku takde jiwa. oh Tuhan, kenapa kah aku sekarang jadi pemalas??? dulu aku tak macam ni. macamane nak jadi rajin semula.

aku tau sebenarnya kenapa aku jadi macam ni. it's a personal matter. cuma takkan aku nak tulis kat sini. terlalu rahsia. aku cuma berharap, segalanya akan berakhir dengan baik. aku cuma mampu berdoa. ye, aku penat. aku penat dengan segala hal ni. aku cuma mahu happy. aku cuma mahu rajin. mahu bersemangat semula. mahu tersenyum ikhlas semula. i need a booster. a really good one. pergi shopping mungkin. eh, tapi tak boleh membazir. raya dah dekat. banyak menda nak guna duit tu. so, harus bersabar. huhuhuhuhu.

kat karak, dapat bersama dengan family baru syok. takde lah sengal macam ni. huwarrrrgghhh. tak habis-habis mengeluh kau ni, reena.


senyum bahagia macam ni la yang telah hilang dariku.



No comments: