Aug 16, 2011

Kerana aku insan biasa

Sakit bukan, bila terpaksa mengecewakan insan yang kita sayang. melihat raut wajah kecewa mereka. mendengar suara lemah tanda frust dengan apa yang kita tak boleh buat atau bagi pada mereka. sakit bukan? lagi sakit bila kita adalah tempat mereka untuk mengadu segala apa yang berlaku dalam hidup mereka namun kita tak punya banyak masa untuk mendengar keluhan itu. bertambah sakit bila sepatutnya kita menenangkan hati mereka, tapi kita pula yang menambah derita itu. SAKIT!

tapi aku bukan malaikat. aku cuma wanita lemah. aku juga bisa jatuh. bisa terhantuk. oh reena, ape hal kau bermadah pujangga segala ni. hehehehehe. sebenarnya, hati aku tak keruan. ok take a deep breathe ok, reena.

oh apalah yang aku mampu lakukan. seandainya aku ada kuasa. hehehehe.

Sakit bila terpaksa mengecewakan dia.

2 comments:

faizal mohd said...

seandainya kau punya kuasa! jadi supermak! tak kuasa mak!!haahaha :)

Reena Kamarudin said...

heheheehehe. supermak? aku tak jadi mak lagi. kalau supergadis ok tak?