Nov 7, 2014

Day 4 : Buku Kegemaranku

aku memang suka membaca.
tapi yang sedihnya dengan ada teknologi handphone smartphone segala bagai, aku dah kurang membaca.
tapi aku still membeli bahan bacaan paling tidak sebuah bahan bacaan sebulan.

aku suka baca buku nukilan Ramlee Awang Murshid (RAM) dan Ahadiat Akashah.
kenapa?
sebab buku-buku RAM genre fiksyen dan misteri.
lepas baca mesti rasa puas.
paling aku suka Aku Darah Anak Malaysia (ADAM).
korang kena baca tau Novel ADAM ni.
nanti korang akan rasa "hebatnya imajinasi RAM ni"

Ahadiat Akashah.
pun aku sukaaaaa.
Lagenda Budak Setan.
Balak Blues (paling tersuka)

sekarang aku menggila dengan Buku Siri The Diary of a Wimpy Kid.
pun best.
yelah, kalau tak best takkan aku baca, kan?
kelakar.
sebab ia dibuat dalam bentuk diary seorang budak.
memang best.

Chicken Soup For the Soul.
pun aku sukaaaaaa.

No comments: