Jul 19, 2013

Kerana memandang awan ku terlihat wajahmu. uji rashid sangat lah tajuk tu.

bila sedang bosan aku suka tenung langit.
aku suka bila langit cantik lepas tu rasa macam bahagia sangat dapat tengok salah satu kebesaran Illahi.
sampai sakit leher kadang-kadang bila pandang langit/awan.

aku suka ambil gambar langit/awan.
banyak kali juga aku berhenti melangkah apabila terpandangkan langit yang indah.
aku keluarkan kamera handphone dan klik klik.
puas hati.
kamera handphone je pun hihihihi.
tapi i is tak kesah.
janji aku happy.

di sini ada beberapa gambar langit/ awan/matahari terbenam yang aku ambil.
mostly aku ambil dari instagram aku. follow lah aku kalau nak menjamu mata dengan gambar-gambar yang aku ada hati nak snap 
Reena Kamarudin
hihihi sempat promote.

kualiti mungkin kurang sebab ambil dari instagram.





















kadang-kadang bila kita asyik pikir tentang diri kita, kita lupa nak tengok keindahan alam.

pergilah keluar.
hargai apa yang ada di sekeliling.
lupakan sejenak apa yang ada dalam fikiran yang memberatkan lagi kepala.

till then bye.

2 comments:

reenapple said...

AKu pun suka pandang lagit. Sama ada waktu siang atau waktu malam..

Rapunzeel Cikilolo said...

indah...

benar2 ciptaan allah sebab satu2nya struktur tanpa tiang

:)