May 6, 2013

Kerana first time guwa mengundi. Lu pun sama kan?

Sooo..
Pilihanraya sudah tamat. Those yang menang di harap dapat menjalankan tugas sebaiknya. Ini amanah.
Dan ya.
Karak dimenangi parti pembangkang.
Takde menda nak komen ahh, kang kena bash pulak.
Tapi apa yang boleh dikatakan mereka memang berusaha untuk menang. Pergi dari rumah ke rumah untuk berkempen.
Itu usaha mereka.
Dan it worked.
Tahniah yb.
Harap yb dapat berlaku adillah.
Jangan lebihkan pihak tertentu saja.
Ceyy macamlah kamache tu baca blog aku ni kan.

Hari mengundi tu aku pi dengan farah dulu sebab abah pi kebun.
Nanti abah pi dengan ibu.
Masa nak pi pun dah kalut nak pikir pakai baju apa. Hahaa.
Padahal siapa peduli kan.
Macam kau tu bini khairy jamaludin ewah khairy terus sebab dia ohmy ciri-ciri lelaki pujaan.
Aku dan farah saluran 3.
Memang orang dah ramai di saluran 2. Tapi saluran 3 memang lengang.
Yessss boleh cepat balik.
Tak sampai 10 minit beratur dah boleh masuk.
Bangga kot.
Masa nak pangkah tu boleh pulak aku jadi bengong. Boleh pulak aku lupa nak kena pangkah ke right ni.
Walhal aku memang dah tau kena pangkah. Tapi ko tau jela kan syaitonnn ni suka tau buat iteww konfuse. Biasaaaa dia ni!
Aku pun pangkah la. Kemain berhati-hati tapi senget gak garisan.
Dah siap pi masuk dalam peti undi.
Masa nak masukkan tu ada ramai wartawan panggil
-- cik reena cik reena pandang kamera sambil senyum ya pastu tunjukkan jari yang kena dakwat kekal tu ya--
Zassss.
Ok tipu itu cuma anganan aku saja.
Tak memandai la wartawan nak ambil pic aku kan hihihihi.
Sebelum balik ambil gambar dulu barang sepam dua.

Aku di karak lagi cootii oh.
Esok berambus balik putrajaya.
Hujan ni kennn pekena teh perghhh syorgaaa.
Klabyee

2 comments:

Rapunzeel Cikilolo said...

haha.

update mengundi kan...

dilla nazri said...

Akulah si pengundi kamachee..hahahaha