Nov 30, 2012

Kerana Port Dickson, laut dan gambar

Isnin hingga rabu aku adalah di Port Dickson untuk jadi urusetia kursus :)

layan jela pic yang aku sempat snap ya.


pandangan dari balkoni apartment kami.
satu apartment ada 3 bilik.
bilik ok lah.
bila petang duduk kat balkoni tengok laut sangat heaven.
i justttt loveee laut so much.
rasa tenang tapi dalam pada tenang tu takut jugak dengan tsunami :p


tak sangka dah berapa lama tak mandi laut tapi that day aku pi mandi.
tapi dalam 2 jam je la.
satu lagi aku takut sunburn kahkahkah.





the penceramahs.












menda atas ni adalah kayu blok.
kau kena susun kayu blok ni ikot gambarajah yang diberi.
memang menguji minda la kot.
penceramah ada bagi free kat aku dan watie (urusetia)
so malam tadi before tidur aku try la susun.
dapatlah dua dulu yang berjaya.
memang ralit la main menda ni.
menguji minda dan merangsang sel neuron kita ecewah.


peserta membuat persembahan. kelaka kot asyik gelak je aku.




the pool. pun aku mandi. tibai je la. 


abang opis.
yang belah kanan tu datang kat aku satu hari di opis mintak tolong donlod lagu.
ingatkan lagu apa rupanya lagu "sayang apa kabar denganmu disini ku merindukan kamu"
ala lagu yang Shae nyanyi tu.
alolo muka ganas minat lagu gitu.












kami menuju ke pantai untuk mandiiiii

  
lalalalala mesti tqah akan kata whatevaaa bila aku up pic macam ni.


kami lagi. 


hahah riangnya yang dua di belakang tu. 


bosan menjadi urusetia maka beginilah aku :p




hahaha.
suka hati akulah nak up banyak mana.
ada lagi ni tapi tunggu nanti.
bagi kau terseksa sikit sikit baru best.




1 comment:

SURIA AMANDA said...

seronoknya...nak2 dapat mandi laut..omg...akak pun suka laut..