Nov 17, 2012

Kerana borak kosong saja dan bercintakah aku.

pheww.
Rasanya bulan 11 ni bulan yang agak busy. Tapi aku berjaya laluinya.
First, persidangan perkhidmatan pendidikan. 4 hari 3 malam berkubang
di Royale Bintang, Seremban. Walaupun yeah, a bit tired but i had
funnn *loghat british*
Secondly, perkahwinan my bestfriend forevahh, farah raihana right
after aku balik dari Seremban. Nasib baik hoi badan mampu lagi
bekerjasama. Dua hari ulang alik ke Desa Damai, Bentong rumah
pengantin was totally awesome. Melihat dengan mata sendiri dia
diijabkabul dengan cinta hati buat aku puas.
Dan tadi perkahwinan adik sedara yang hanya depan rumah. Done. I need a break.

Melayan soalan manusia berkenaan hal family. Haih. Penat. Aku tau,
bukan mereka prihatin pun but more to nak menyibuk. Biasalah, manusia.
When it comes to masalah orang cepat je nak sebarkan, cepat je nak
korek. Cuba masalah dia, kalau boleh sorok dalam tanah 18 kaki
jauhnya. Crap. Rubbish.

And lately, aku diasak dengan hal orang yang takde kena mengena dengan
aku. Pun penat tapi aku redah je.

Aku adalah tak sabar untuk januari 2013. A lot of thing to do, bebeh.
Banyak sekali. Maybe my brand new life. Nanti aku kecohkan dalam blog
ni eh. Hehehe.

Apa lagi eh?
Ada yang tanya, aku sekarang dengan siapa? Well, ramai sangat tak tau
nak cakap siapa. Haha ok tak kelakar. Tipu tipu mana ada ramai. Adalah
seorang. Tapi gitu-gitu je dulu. Kenal-kenal dulu. But, ada buts nya
ye. Sekarang bukan zaman bercinta bagai nak rak ke hulu ke hilir. No.
Sekarang, kalau kau nak, datang jumpa abah. Penat haih nak bercinta
like a teen. Dah matang kan? So, ikot cara matang. Ecewah. Tak sangka,
dah berubah dah aku. Hehehe.

Oklah. Penat taip. Bye.