Oct 29, 2012

Kerana macam-macam aku

banyak menda nak cerita.
huhuhu.
memang aku selalu banyak cerita kan.

tentang Perhimpunan besar-besaran family aku- Keluarga Mahira *nenek kepada moyang aku*
perghhh dia punya kesan pada perhimpunan *ewah perhimpunan katanya* itu adalah muka aku sunburned.
dan pedih T___T

tentang jalan jem dari karak sampai KL yang membuatkan aku mengambil keputusan untuk balik pada pagi Isnin but still jalan jem juga
why la? masa raya puasa takdok la jem gitu sangat.

tentang hati dan perasaan aku.
ewah. yang ni mestilah aku tak cerita.
aku kan pemalu T____T

esok aku is soooo busy busy.
dari pagi sampai petang.
then rabu aku ada kursus. dari pagi sampai petang jugak.

then now, kepala adalah tingtong sebab tak cukup tidur.
tidur pukul 1 pagi then bangun 4 pagi untuk balik Putrajaya.
now tell me, macamanalah aku tak ting tong.

ok. nanti aku akan merepek panjang lebar.
terutama tentang perhimpunan itu sebab itu adalah satu kenangan manis :)

chow bebeh.


No comments: