Oct 19, 2012

Kerana kursus Imej

17 dan 18 hb kelmarin aku adalah menjadi Urusetia Kursus Penyerlahan Imej jabatan aku.
so well, bos aku macam tau tau je aku suka menda gini, so yeah, dia pilih aku jadi Urusetia.
i is sooo suka you know. walaupun aku adalah sesimple simple manusia di dunia tapi aku suka tengok orang cantik. dan oh tuhan, penceramah itu memang sangat cantik dan ada karisma tersendiri.
umur awal 40 tapi macam 30 je. 

so entri ini cuma ada gambar saja. dan sedikit caption.

 abang Sly menjadi model. cantik kan penceramah tu?

 makan time.


sesi mengukur badan.
i love this session sebab ya, terserlah sikap kanak-kanak dalam diri memasing.
kadang-kadang jadi serius sangat pun tak best.

 kak su dengan senyumannya.

 ukur bang, jangan tak ukur.






 see, cantik kan?











 sesi catwalk. macamana nak jalan dengan penuh yakin.

Oni dengan ucapannya macam YB dah.

so itulah serba sedikit pic yang sempat ku ambil dengan kamera henfonku.

No comments: