Aug 14, 2012

Kerana aku garang hari ni tau dan errr pic bibirku mewwah menyala

aku tengah bengang ni sila ketepi.
hehehe.
bengang aku dengan satu web online shopping ni.
aku buat payment khamis lepas then sampai hari ni tak pos lagi.
bila aku dah call, baru gelabah kata nak pos. merasa lah dengar suara garang aku. huhuhu.
bukan baju aku pun, tapi adik bongsu aku, adeq.
kesian dah aku tengok dia asyik tunggu depan rumah tunggu pos laju hantar barang.
walaupun geram sebab dia jenis tak menyabor tapi alahai, kalau aku pun, aku tak sabar nak tunggu baju yang aku beli kan?
adeq tu dah berzikir kat telinga aku suruh beli baju-baju dia kat satu website ni.
aku tengok harga, ok berpatutan. kalau mahal sangat, aku akan kata, yang aku tak boleh buka website tu.
hehehe kejis punya kakak.
aku harap, diorang pos la baju-baju tu hari ni.
kalau tak sebelum raya dengar satu lagi kes amukan pedang samurai tapi kali ni di selayang pula.
alasan dia sebab nak raya, so ramai customer aku terima dengan senang hati sebab relevan.

semalam adalah berbuka puasa dengan my sayangs.
eh perkataan sayangs tu la yang buat choi mesej "k nite" kat aku malam tadi.
jeles letewww. aku ada sayangs, dia takde sayangs. huhuhu.
berbuka puasa di bangi.
sha la ni kata tempat tu best la sedap la apa la. so aku dan kak diya ikotkan aje.
dah hujung-hujung ramadhan ni rasa macam dah tak selera sangat nak makan apa pun.
kepala ingat nak cuti aje deh.
makan yang simple je kot. simple ke?
tapi paling aku suka kalau makan di kedai adalah


ikan masin goreng perah limau.
tapi sebenarnya takde pun perahan limau tu.
dia ganti dengan perahan tomato.
pun jadilah. 
dah lapar kan, malas nak berkira.
tapi tetap sedap.
makan pula dengan tomyam dan sambal belacan. ya Allah, yummeh nya.
tak payah lauk lain dah.



kesayanganku.
masing-masing sibuk nak update fb la, update pakwe la itulah inilah.
mula-mula order dulu. then suruh waiter tu reserved kan tempat.
so kami berjalan ke bazar ramadhan belakang situ aje. situ mana, reena? ala, situ. belakang kedai makan tu la. malas nak terang. situ adalah pasar malam bangi kot. lupa dah apa sha bagitau malam tadi. hehehe.

balik tu singgah kedai yang jual aksesori hiasan, gelang, rantai semua tu lah.
tqah tau la aku gila kalau masuk kedai gini.
suka tengok barang yang comel.
sejam juga dalam kedai tu padahal tempat sama je kami pusing.
at last, semua beli bintang glow in the dark tu nak tampal dalam bilik.
hehehe.
aku memang suka buat menda macam tu.
dulu aku dan adik-adik selalu lah gigih tampal bintang glow in the dark atas siling.
bila malam, terasa macam duduk luar rumah. cantik sangat.
lepas tu nak bagi nampak bilik kami efek disko, balut plastik merah kuning dekat lampu kalimantang.
kreatif kan? kalau nak baca buku, sakit mata lampu romantik sangat.
rindu semua itu.



hik hik hik
dia dah buat dah perangai gila dia. hikhikhik.
aku edit pic ni. saja nak test kalau aku pakai lipstik mewwah menyala macam ni jadi apa.
ada macam victoria beckham tak?
hihhihihi. berangan.
eh kau ada bulu mata pelesu macam aku?
kau pun boleh ada tau. senang je, edit jelah.


amboi gilang gemilang pipi kau ye reena.
dah abaikan pipi saya yang errr macam simpan pau ahmad dalamnya itu.



me and mieya.
rindu budak ni.



dan last sekali terima lah diriku seadanya.
jangan ditanya kenapa aku begini.
terimalah..........
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-






ok ok ampun ampun next time tak buat lagi macam ni.
hehehe.
ni semua salah website online tu tak pos barang aku.
kan aku dah up pic banyak-banyak.
pic nak hebat je kan.
k daaaaaaaa

1 comment:

unsecretostory said...

Waaww ! MERAHNYA MAKNGAH :)