Jul 4, 2012

Kerana exam part 2, showdown finale 2012 dan kain jarang nampak KLCC

Paper exam hari ni agak senanglah soalan dia. Agak je, lulus tu
insyaAllah. Tak boleh nak jangka kan. Esok last payyperr last payyperr
(stail ah chai johan rajalawak). Lepas tu, lepas tu, yeehaaaa.
Tadi jawab last question ngam ngam soi 12.30 bila pengawas kata,
time's up. Baiklah. Letak pen, terus ke toilet. Huhuhu.

Sekarang tengok finale showdown 2012. Aku support dem lepak boyz, grup
budak lelaki melayu. Tapi setakat support jelah. Nak undi sms, memang
tak lah. Dari aku undi, baik aku call ibu, ada gak pekdahnya.
Tapi seriuslah, aku suka tengok mamat-mamat ni terkinja-kinja atas stage.
Nampak comel je.
Aku, apa je yang tak comel kan?
Semua pun aku kata comel.

Masa balik exam tadi, aku nampak seorang perempuan pakai blouse
kuning, skirt panjang kuning. Pakai tudung. Takde apa masalahkan?
Tapi, sebenarnya aku tergamam sebab kain dia jarang. Kau imagine eh,
kau pakai tudung tapi kain kau jarang nampak klcc kau.
Isn't it sad?
So please, as a reminder for me and semua girls out there, make sure
tak pakai kain yang jarang. Even ada kain yang dah pakai kain dalam
pun, still boleh nampak kaki.
Datswai, kita wajib pakai baju labuh dari vontot.
Kalau payah sangat, pakai saja baju kurung.
Selesa dan tak menyusahkan.

Oklah.
Bye.

No comments: