Jun 14, 2012

Kerana entri bodoh

aku balik karak sampai semalam.
sebab tak berapa sihat.
duduk lama kat kampung sangat heaven hokay.
terasa berat bontot hati nak balik putrajaya.
rasa macam nak panggil doraemon suruh hilangkan putrajaya tu dalam peta malaysia.


seronok kat karak.
walaupun you know, hanya karak, bukan pulau tioman ke pulau redang ke tapi sebab situlah
tempat aku membesar menggemukkan badan maka ianya jadi sangat seronok dan membahagiakan.


1. main badminton memalam. walaupun bukan aku yang main sangat, tapi bila tengok abah, tengok adik-adik, tengok ibu dan bebudak kampung main, aku jadi sangat eksaited. terer hokay mereka main. main betul-betul siap kira markah lagi. taraf aku cuma main dengan anak sedara aku, Willy, darjah 3. terer juga Willy main. tapi aku buli dia je. kalau bulu tangkis jatuh, dia jelah yang kutip. huhuhuhu. kutip willy, makngah malas. lepas tu, abah tak bagi aku pakai bulu tangkis yang baru. taraf aku pakai bulu tangkis sisa-sisa orang yang dah kurang elok tu. kahkahkah. sampai hati abah. sentap juga hati kecil aku tapi aku tak kesah. hahahaha.


2. aku dah pandai kupas durian. yeeehaaa. walaupun aku kupas tu hampir hancur durian tu, jadilah, janji lepas aku nak makan. lepas tu adik aku bengang sebab dengan biji-biji durian tu terbelah. oklah tu. nasib aku nak kupaskan. kalau tak, memang berkulat durian tu kan. nak suruh ibu, ibu buat-buat tak nampak anak dia nak makan. malas letewww nak layan aku. fine.


3. ok. aku ada twitter. dah lama juga lah. tapi aku tak pandai guna. follow lah aku ye kalau terasa nak follow. kahkahkah. bajet artis. @ReenaKamarudin. aku baru je nak belajar guna. padahal dah lama ada. heh!


kbye.


p/s : fine, entri bodoh namanya.

5 comments:

♥ ...mummy SHAKIRA...♥ said...

dear,musim durian kan kat sane...bestnyee...terliur pulaa...hihi... :D

Reena Kamarudin said...

mummy shakira:

rasanya Karak tiap-tiap hari ada durian. banyak cina jual di sepanjang jalan :)

Kopi Susu said...

terasa lama giler lak dah xangkat reket...:D

Reena Kamarudin said...

layar_lara:

hehehehe. apa lagi. pi amik raket :)

Unknown said...

follow akak @Mariyam Nabella !