Mar 2, 2012

Kerana jumaat yang mellow









Salam.
mood nak menulis takde. eh, menaip.
perasaan macam takde perasaan. ok blur.


semalam balik kerja naik bas.
histeria aku naik bas dengan driver tu.
gila hebat dia bawa.
laju kemain.
semua dia potong.
semua dia cilok.
memang hell sangat.
aku ni ha, berdoa sesangat jangan dia melanggar kereta lain.
kalau dia langgar, nak pulak yang ada budak, tak ke naya.



ha, lebih kurang ginilah histerianya aku.


kemain laju kau tau.
even member aku yang naik sekali tu pun mengakuinyeeeee punnn.
kalau yang bawa slow tu, slow la sangat.
kalau yang bawa laju tu, ha macam semalam la.
aku ada satu tabiat.
kalau cara driver drive memuaskan hati aku, aku akan ucap "terima kasih" pada dia.
kalau tak, memang aku terus turun je la kan.










semalam hot topic di ofis tentang kedai mamak.
ada mamak di Putrajaya ni kotor dan pengotor.
ada abang ni terkena.
dia makan roti canai ada pasir.
tetiba aku teringat cerita Eddy pasal mamak ni uli tepung guna kaki.
sebenarnya mamak ni tak boleh buat 24 jam la.
sebab bila 24 jam, kualiti dah takde.


eii terus kembang tekak aku.
yang penting bukan mamak darussalam. kihkihkih.








i miss you so much.

1 comment:

Anonymous said...

mamak area mane?
-nssa-