Feb 28, 2012

Kerana selasa yang malas di awal pagi tapi sekarang dah rajin

Salam.
semalam cuti. phewww *lap peluh*
kemain payah pagi ni nak bangun.
sampai terfikir nak EL.
siap fikir alasan apa nak bagitau bos kenapa EL.
nak kata mata bengkak sebab alergik, itu malam tadi.
pagi tadi bangun dah kurang bengkaknya.
hell betol. tak boleh langsung makan makanan laut.
habis gatal satu badan sekali pakej bengkak mata dan mulut.
dah makan ubat alergik terus tidor dengan harapan bangun pagi bengkak masih ada.
supaya boleh EL or MC.
sekali bangun pagi tadi, tengok cermin, dah surut bengkaknya.
terus rasa kecewa. kahkahkah. punya malas nak pergi kerja hari ini.

ohya. bulan mac ni ramai kemain member buat kenduri.
ada kenduri bertunang pada 11 mac. wajib pergi. kalau tak, harus perang dunia ke 3.
then 11 mac tu jugak kawan sejak kecil aku kawen. 
17 mac bekas kekaseh pulak. ok ni wajib pergi. kahkahkah.

sabtu ahad isnin di karak sangat heaven.


pic atas ni ambil atas motor. kau mampu?
aku tukang bawa. dahlah bawa pon tak reti sangat sebab motor ni berat. *alasan*
aku pernah ok jatuh motor bulan lepas.
kat rumah makteh. adik-adik aku dengan adik sepupu kemain gelak.
hampessss je.
aku tak faham kenapa bila nak jatuh, aku lagi pulas motor tu. 
nasib dapat tahan guna kaki.
nasib tak jahanam motor tu.
ni pic atas membuktikan yang aku terer bawa motor.
sambil bawa boleh lagi snap pic.
tapi dalam keadaan slow sangat-sangat lah.




pic adik bongsu.
sebelum balik semalam, aku sentap dengan dia.
sobs sobs sobs.

ok dah.
itu aje.


sekian

No comments: