Jan 13, 2012

Kerana aku terimbau kenangan masa kecil maka terhasillah entri ini

Hai.
tadi aku aku tag aku gambar dolu-dolu. my gosh. terus ingatan aku zupppppppppp teringat pada kenangan zaman kecik zaman tak matang yang tak payah fikir macam-macam masalah. hahaha. betul-betul rindu zaman dimana tak perlu fikir berat badan dah naik berapa kilo dan jerawat berapa ketol dimuka. tak perlu fikir hari nak skandal dengan siapa esok dengan siapa. eh? ala, aku gurau je. nak skandal menda kalau satu pon takde lagi. ahaks.

jom tengok pic zaman dulu aku.


awwww. kecil kecil dah seksi.masa ni kat PD kot.
sampai hati ibu menelanjangkan aku. kahkahkah

yelah. aku montel kan. masa ni semua pon nak alolololo tomey tomey reena ni. sekarang??? hmmm. ni dekat kuarters Jabatan Perhutanan Kemasul, Mentakab. atenye abah kan kerja tu. cantek kan tasik tu. sekarang ada lagi ek. nanti nak tanya ibu. ibu kerja sini lagi
aku dan pakcu. tahun 1987 bulan 10. 

di cameron highland. teringat ombak rindu. motif. cari aku yang mana? mestilah yang paling vogue kan. aku sebelah pakcik yang mencangkong kat depan sekali. aku pakai sweater coklat

di Melaka. a famosa. tu makteh tu.yang kiri sekali. abah tengah-tengah. kanan tu ibu. hak yang budak lelaki cinonet tu arwah abang aku. 

aku dan makteh

aku dan mak anjang

aku dan makteh. banyak kan pic aku dengan makteh? sebab masa kecik, dia yang jaga aku.

kau tengok lukisan kat belakang tu. lukisan budak menangis.
serrram kan? entah mana perginya lukisan tu. ni kat rumah makteh

aku dan makteh lagi. kat cameron lagi

ni kalau tak silap kat cameron jugak kot

ni kat kuarters. ibu kata masa kecik aku tak suka pakai seluar. aku suka pakai gaun, skirt tu semua. kecik-kecik dah pandai nak menyeksi ye tak. tampar kang tau lah.

pic terpaksa di sensor sebab aku terlalu seksi. pakai spenda je kau.
ish, tak malu betol. di lata iskandar


MY HEART AND MY SOUL! cuba cari mana zaiton sameon? kahkahkah.
tengok rambut aku time ni. kau mampu? mengerbang seh.  rindunya saat ni. arwah abang aku :(


one thing for sure is, aku takkan sesekali melupakan kenangan aku masa kecik.
sangat indah kan? 
kelakar pon ada.

sekian

2 comments:

Anonymous said...

wow.. reena ke tu? m'mula tgk igt budak kiutboy mana, skli girl la.... :P

Reena Kamarudin said...

hahahha. boy katanya?