Dec 17, 2011

Kerana terkejot mak, noks. serius macam nak gugur jantung limpa hati aku

Hai.
ok la.
mari lah aku bercerita pasal ENTRI INI yang aku berteka-teki tu.
kalau rumah perempuan bujang kan, rasanya LELAKI memang tak dibenarkan masuk.
kalau ada adik, abang nak masuk, nak pinjam toilet ke, nak tolong angkat barang ke, make sure kau bagitau dulu rakan serumah yang mereka nak masuk. jangan pakai terjah je.
sedangkan kau tau, ada housemate kau jugak dalam rumah tu. 
sebab sesama perempuan, kita duduk serumah, so faham-faham lah macamana perempuan kat rumah tu.

kes aku.
aku balik kerja.
dengan penat segala.
macam biasalah, balik kerja terus nak mandi.
so, aku buat cara orang nak mandi la kan. *tak payah nak explain, sendiri faham*
bila aku keluar bilik, ambik kau, ada lelaki tercongok kat ruang tamu.
dia pandang aku, aku pandang dia.
zassssssssssss aku masuk bilik semula.
what theeeeeeeeeeeeeee?????
sumpah seranah aku dalam hati.

lama jugak aku memerap dalam bilik.
tak lama lepas tu
housemate aku ketok pintu bilik aku
"sori ya, itu abang saya. nak tolong angkat barang. saya nak pindah"
itu je yang kau mampu cakap?
itu je?

habis, yang aku ternoda ni siapa nak jawab??
grrrrrrrrrrrrr.


sekian.

2 comments:

faizal mohd said...

ntahnya. lainla kalau org bujang lelaki, pompuan masuk pon rasa ok lagi.

Reena Kamarudin said...

pejai:
amboi. rules tetap sama ok.