Nov 11, 2011

Kerana tentang Dhia

Hai. 
sekarang kan pukul 7 je dah terpacak depan tv. ok, maghrib dah cepat sekarang kan. nak tau kenapa terpacak depan tv? sebab ada Tentang Dhia.





baru episod dua.
kena tengok sebab ada mamat ni



fine!! aku kan tak pernah minat pelakon pelakon sangat ni kan. orang kecoh pasal nora elena dengan aaron aziz, aku relax je. ada kakak opiz tu dok la ulang tayang Nora elena, pastu cerita pasal Nora elena sebab dorang dah tergilakan aaron aziz. tapi aku, buat derk je kan. sebab aku tak suka tengok drama bersiri sangat. 

and satu lagi aku jenis tak menyabar nak tau episod seterusnya. so dari aku meroyan baik aku tak payah layan. tapi sebab mamat ni aku rasa nak stay tengok Tentang dhia sampai habis kan. 

aku stat minat dia ni sejak KL gangster kot. selama ni minat macam tu je. tapi sekarang minat sangat la pulak kan. tapi takde la minat sampai berangan nak kawen semua tu kan. just minat sebab lakonan dia kan. 

nah aku up lagi pic dia. lalalalalalalalalala




lalalalalala.
hahahah.
ok lah. nak buat kerja.
bubye

p/s:pics googled

sekian

No comments: