Nov 29, 2011

Kerana Sireh Junjung Rozidah Ruslan

Tarikh: 27 November 2011
Tempat: Bukit Piatu Benus Bentong Pahang
Masa: 1.00-3.00 Petang

ya,selepas kenduri Hawa, esoknya aku ke kenduri bestfren aku Rozidah@uteh.
uteh ni geng aku sejak dari form 2.
so haruslah datang sebab taknak dapat "mangkuk hayun" dari dia.
ok tipu. harus datang sebab dia kawan baik aku.
so teringin nak tengok dia pakai ayu-ayu jalan lemah lembut sebab dia adalah sangat brutal ok. semua orang dia nak mangkuk-hayunkan.



me and my sista, farah. padan muka dia kena ikot aku sekali lagi. tapi kali ni dia pakai baju kurung.


ahaks. jangan keji ok


pengantin ni sweet la.

kau tengok, muka brutal dia tetap ada.

much better bila senyum.

pelamin dapat snap dari jauh je sebab apa entah katanya tak boleh ambik. tak faham aku


hoyeahhh. me and zura. time sekolah aku rapat dengan dia. and yes, perangai dia tetap tak berubah walau anak dah sorang. tetap kelam kabut. and errrr tinggi.

kami berempat. bila lah lagi dapat lepak sama-sama dengan kau ye uteh.
gambar pengantin adalah sangat sikit sebab uteh adalah sangat sibuk. kau bayangkan, tengah kami nak snap pic dengan dia, ada lah mokcik ni boleh tarik uteh dengan kasar sebab nak snap pic uteh.
fine fine.
sentap hati i tau tak.
takpelah, kita pikir hari bahagia dia mestilah ramai yang nak ambik pic kan.
takpela, kita duduk diam-diam kat tepi ye ^___^

lepas setel kenduri rumah uteh, kami malas la nak balik lagi. bukan senang nak berkumpul ni kan.
so lepas plan (macam biasalah, plan kami ni memang payah nak dibuat keputusannya)
so, kami pilih SR bentong.


Taken,Untaken (ada ke word ni), Taken

my cake.

Taken, Taken and Loser (kahkahkah). ok, anda nampak entiti asing tak dalam pic ni?


alolololololo.

me and sista. 

pipi tu tak boleh nak kaber dah



geng penyibuk. 

Farah and lil'sista

bills (boddo, tak payah caption pon orang tau tu bill kan)

kami lagiiii.
ohya, sebulan dua sebelum kawen uteh, kami bertiga kemain plan nak pakai warna sedondon.
macam biasalah, selepas bincang-sentap-bincang-sentap-suka hati kau lah-bincang lagi.
maka kami pilih purple.
baju purple aku tu baru beli selepas kenduri kawen hawa.
zasss pergi cari.
sebab makcik tu tak siapkan baju aku.
dah bazir duit.

bila tiba runah uteh, aku macam perasan.
apsal la ramai pakai purple ni.
mak,ayah,adik beradik, tukang hidang, tukang letak lauk semua purple.
ambik kau.
rupanya tu tema dorang.
aku and tqah rasa macam nak balik rumah tukar baju.
then semua salahkan farah raihana.
 kahkahkah. sebab dia yang isytihar dalam Fb pakai purple.

semoga uteh bahagia ke akhir hayat dengan suami tercinta.
amin.
semoga dapat melayari alam rumahtangga dengan aman damai.
jangan baling-baling mangkuk kalau bergaduh ok.

sekian.

1 comment:

Cik Rai @SeriGala said...

kahkahkah ... diwant kata baju aku tu purple ... ko punye purple kaler cadbury hihihi