Nov 30, 2011

Kerana perihal pindah rumah

Hai.
hari ni aku cuti. jeles tak anak-anak semua, mak cuti??
sila lah jeles.
tapi cuti pon tak best sebab kena kemas barang nak pindah.
rumah dah dapat selepas aku memekak meroyan semalam kata takde rumah lagi,
akhirnya bestfren aku Farah Raihana telah tolong aku arrange kan sebuah rumah untuk aku.
rumah member dia jugak. thanx sayang!!!
so far, member dia tu yang akan jadi member serumah aku tu memang baik.
lemah lembot (setakat yang aku jumpa semalam la)
cakap tertib je.
oh, matik la aku.
macamana aku nak memekak ni.
macamana nak jadi kupu-kupu malam ni.
choi macam dah risau-risau nanti kitorang tak dapat keluar selalu.
huhuhuhu.
ah, tak penting.
yang penting aku dah ada rumah.
Alhamdulillah.

bila dalam keadaan susah dan kelam kabut ni.
barulah aku nampak siapa kawan yang sebenar-benarnya.
dan ramai nak tolong aku.
Sha, Farah Raihana, Atiqah, Linda, Azie and semua lah yang susah payah
melayan kelam kabut aku. huhuhuhu. thanx korang. peluk korang ketat-ketat takmau lepas. ok, kena lepas sebab korang masyammmm. hehehehehe.
macamana tak kelam kabut atenye rumah tu wey.
rumah. menda paling penting dalam hidup.
ni kalau Ibu and Abah tau aku macam ni.
harus dorang risau tahap dewa ni.
nasib dorang tak tau.
to Farah (adik aku) kalau kau baca ni, jangan menggatal cerita kat ibu and abah k.
^____^

so far, barang dah angkat sikit-sikit.
yang lagi sikit kena tunggu bantuan askar-askar la.
sebab ada tv, kipas, rak semua tu (rasa nak humban balik karak je tv tu bila kena pindah gini tapi kalau takde, macamana nak tengok Adiputra aku)

tadi kemas-kemas barang.
jumpa duit RM20 dalam diari lama
ok haruslah geledah lagi dengan harapan jumpa lagi ratus-ratus.
ok harapan je la.
duit syiling banyak la yang jatuh tu kan.
bawah rak la.
bawah buku la.
bukan aku buang ok.
cuma jatuh kot.
aku tak sedar.
surat cinta pon aku jumpa.
bukan surat cinta dulu-dulu ok.
surat cinta dengan dia.
gila ah. tahun 2007-2011 aku kapel dengan dia kitorang main tulis-tulis surat cinta.
hikhikhik.
nak baca ke tak eh.
so aku baca.
tiba-tiba eh apsal kabur mata aku ni?
demmm.
aku menangis.
ah, tak boleh jadi ni.
lipat-lipat semua, letak dalam kotak semula.
terus set dalam kepala, AKU KENA KEMAS!!!!

so, itulah saja laporan perpindahan mangsa banjir dari saya untuk anda semua.
sehingga ketemu lagi ya.

sekian.

4 comments:

Cik Rai @SeriGala said...

master bedroom .. nt bleh datang lepak .hihihi

faizal mohd said...

wah! nak datang lepak jugak boleh? haha

Reena Kamarudin said...

farah: boleh je. sebab aiza tu kawan ko kan?

Reena Kamarudin said...

pejai: errrrr. boleh. tapi pakai tudung eh