Oct 25, 2011

Kerana mereka penyeri hidup aku

me and my ex-housemate, Endang. masa ni aku happy sangat sebab ada dia kat putrajaya ni. tapi sekarang dia dah balik ipoh. sob sob sob. oh ya, aku suka muka aku time ni. macam budak-budak lagi. kahkahkah

sha dan azie. dua-dua rapat dengan aku. sha teman melepak aku. azi jauh sikit di kajang.

driver aku. eh tak, tu Linda. belakang tu sha.

kak shima dan Sha

semua tu dah keluar dari SPP sebab dapat tetap. selama ni dorang kontrak je.

me and daisy. my non-muslim bestfriend evaaaa

kak nora tempat aku berceloteh. kesian dia terpaksa dengar aku bercerita.

kak Diya. dia sangat baikkkkkkkkkk.

me and Liza. liza pon dah dapat tetap. 

ni lagi rindu. sekarang kat kelantan dah. Kak Yana

kak ina sekarang selalu merajuk dengan aku sebab aku ada kak Nora. hehehe. akak tetap the best.

kak shida. kalau dia bercakap memang kuat. aku selalu cakap, 'akak, level 2 tak dengar suara akak. cakap kuat lagi"

mak buyung. kak Liza. takot ok tengok dia sekarang. sarat kot

me and azi again. bila dengan dia, aku rasa aku ni gergasi sangat.

and endang once again. miss u!

No comments: