Oct 18, 2011

Kerana kau SYAITONNN

Aku penat dengan manusia zaman sekarang yang semakin BODOH DAN SYAITAN. aku tak boleh samakan dengan binatang. sebab binatang pon tau nilai kasih sayang. semua orang telah tau kes budak 2 tahun di langgar 2 kali tapi tak dipedulikan tu. so, yes. aku melihatnya malam tadi di berita. and yes, seperti lazimnya aku menonton sesuatu yang sedih, aku akan menangis. dan malam tadi aku menangis. kenapa ada lagi manusia sekejam itu? buta ke mereka itu semua? di mana letaknya nilai sebuah kasih sayang dan simpati?

terbaru aku baca, kanak-kanak tu dah meninggal. syurga la tempat kamu, adik Yuen. betol kan? dia masih bayi. ya Allah, di saat entri ini aku tulis, airmata seperti merembes mahu keluar. dan juga kes bayi dikelar selepas dilahirkan oleh betina yang juga SYAITAN. cer mari sini aku kelar kau pulak? menggulupur tak agak-agak? tak payah kelar badan la. kau kelar je jari kau tu. sakit tak?

sudah. aku terlalu emo untuk menaip lagi.

sekian.

No comments: