Oct 13, 2011

Kerana aku kebosanan

Hai.
orang kata, kalau asyik dok buat kerja, ngadap pc, mata boleh rabun so, aku ambil nasihat tu sebagai peringatan.

bila aku bosan kat opiz aku suka merayau. aku suka kacau orang. aku suka pergi meja kakak opiz dan berborak. bila bos lalu, pura-pura bukak fail.

tapi hari ni aku jadi mamarazi. meh tengok






aku sekodeng Kak Nora. tekun betol dia buat kerja



artis minggu ini.



memang layak dapat APC sekali lagi




ok, aku paksa dia pandang kamera henfon aku.

aku: akak, banyak kerja ke?
Kak Nora: adala jugak. kenapa reena?
aku: kita bosan lah. jom lah berborak *keji giler ajak orang curi tulang*
Kak Nora: kejap ye. akak buat kerja dulu sikit.

tapi kejap dia tu lama ok. last-last aku merayau pergi cari geng. Kak Nora ni memang rajin dan dia sangat-sangat wanita melayu terakhir. bertuah husband dia. kehkehkeh.

Kerja memang ada. tapi hari ni aku slow sikit lah. macam takde mood. tapi berborak ada pulak mood kan. merayau ada pulak mood kau kan reena.

aku: kita takde mood la akak.
Kak Ani: kejap, akak panggil abang Mud *driver jabatan aku nama Mahmud*

ok Kak Ani, sangat tak kelaka.

kakak-kakak opis aku semua baik-baik. semua peramah dan cun-cun *mata ke atas*


yang paling cun yang kat bawah ni




ahaksss. muka bosan kah ni??

kahkahkah. sekali sekala bagi lah aku syok sendiri :-p
sekian

No comments: