Sep 22, 2011

Kerana ku tetap menanti




Meski dirimu bukan milikku
Namun hatiku tetap untukmu
Berjuta pilihan disisiku
Takkan bisa mengantikanmu
Walau badai menerpa
Cintaku takkan ku lepas
Berikan kesempatan untuk membuktikan
Ku mampu menjadi yang terbaik
Dan masih menjadi yang terbaik
Ku akan menanti
Meski harus penantian panjang
Ku akan tetap setia menunggumu
Ku tahu kau hanya untukku
Biarkan waktuku
Habis oleh penantian ini
Hingga kau percaya betapa besar
Cintaku padamu ku tetap menanti

hai.
Ni lagu favret aku sekarang ni. aku ada satu tabiat. bila aku suke satu menda tu aku akan asyik la dengan menda tu sampai aku jemu. same goes dengan lagu. if aku dah suke dengan lagu tu, aku asyik lah dok mengulang lagu tu berkali-kali sehari. kalau kat opiz ni, kakak opiz dah jemu kot aku asyik pasang lagu ni. tapi aku pasang slow je. satgi, pasang kuat, bos sound pulak.

lagu ni ada kena mengena dengan kau ke, reena? jawapannya tak. takde kena mengena. hamboi. cer baca lirik rangkap ketiga "berjuta pilihan disisiku". hamboi sangat tidak kena dengan diri aku hokay. bukan kata berjuta. setengah pon takde. muahahahaha. just that aku suka melodi lagu ni and liriknya. mantap. and aku suka penyanyinya. cute mute la.

sekarang, anatara lagu yang aku suka adalah dari Bunga Citra Lestari-tentang kamu. cube dengar, memang best. mendayu-dayu gitewww. and then Geisha-cinta dan benci. Luna Maya-tak bisa bersamamu. amboi, semua indon ya pilihan kau ni, reena. eh tak. melayu pon ada gak. lagu melayu yang paling paling paling aku suke adalah Nera AF9-hatimu milikku. aku rase ni first lagu budak AF yang aku minat sesangat. bila dengar macam, wah, terbuai-buai perasaan ini. ceewah.

Dan lagu beribu sesalan dari Ning, Shila dan Jac pon aku suke. ha, lagu ni adalah sesikit kena mengena dengan aku. muahaha. perahsan kau ni, reena.

pernah tak korang dengar lagu, sekali lagu tu macam kena sejibik macam apa yang korang rasa sekarang atau apa yang korang lalui sekarang?

Sekian.


No comments: