Aug 8, 2011

Kerana ketenangan itu hak milik setiap insan



cantek tak? cantek kan. ini adalah Tasik Serene Emerald di Kanada. my dream is to be there someday. aku tau tasik ni dari kalendar rumah aku sejak aku tingkatan 2 lagi. sejak dari itu, aku menyimpan hasrat untuk ke sana. dengan suami aku mungkin. (berangan ni). ate nye berangan tu kan best. gasak lah.

bila tengok tasik ni, hati aku jadi tenang je. hehehehe. aku ni kan cintakan ketenangan dan kedamaian. bila lah aku dapat ke sini kan. tolong lah doa-kan aku dapat rezeki melimpah ruah. huhuhuhu.

baru-baru ni, aku notice yang aku sebenarnya suka pada lampu-lampu. kecoh kan. itu pun nak bgtau. bila dalam LRT, aku akan kusyuk tengok lampu-lampu di luar. lampu KLCC, lampu menara KL. memang syok lah tengok.



ni adalah New York City. giler cantek kan? impian aku pon nak ke sini suatu hari nanti. sibok je nak kecoh kau ni, reena.


Sekian.

No comments: