Jul 8, 2011

Kerana masih cinta? Kerana Bersih?

ada sorang lelaki chatting dengan aku thru' FB. dia bagitau yang dia adalah ex-bf BFF aku. yelah, bff aku ni,aku dah kawan stat sekolah menengah lagi kan. sampai sekarang pon jadi bff aku. dari ayat-ayat chatting dia, aku dapat faham beberapa perkara. pertama dia terkejot bff aku tu dah berpunya. kedua dia tak dapat terima hakikat bff aku merangkap ex-gf dia tengah bahagia. and last sekali aku rase dia macam nak aku ni jd spy dia or dia nak balik menangi hati ex-gf dia ni. memang ayat dia macam kecewa giler la. giler pon tak kecewa macam dia.

well, pada aku, just let it be la bro. kau dah ada bini kau, and dia pon dah bahagia dengan life dia. even kau bagitau yang kau langsung tak bahagia dengan bini. hey, cut the crap boleh tak. kalau tak bahagia. why don't u just leave her. ok, maybe jodoh panjang lagi. but please ye, get a life. try to accept her. hey, aku tak pandai lah nak bagi nasihat alam rumahtangga ni sebab aku pon tak kawen lagi. tapi bro, jalani hidup kau seadanya ok.

ok setel.

ni pagi tadi ake dengar berita katanye, hentian bus plaza pekeliling ditukarkan ke hentian duta buat sementara waktu. so bagi tau aku, macamane aku nak ke hentian duta tu sebab AKU TAK TAHU!!! aku nak balik karak since that dah 3 weeks aku tak balik. wtffff betol la. disebabkan BERSIH ni, semua benda jadi macam tak betol. fine la, kita tak tau lagi keadaan esok macamane. tapi media!! media punye cerita sangat hebat. semua orang jadi takot. sampai ibu mesej aku banyak kali jangan keluar rumah esok. uwaaaaaa. aku nak balik karak!!!! aku cuma pernah pergi sekali ke hentian duta dari penang hari tu. tu je la. tapi cara nak pergi sane katenye kena naik bus. heyyyyyy. menyusahkan. huhuhuhu

No comments: