Nov 14, 2014

Day 8 : 5 Lagu Cinta Kegemaran Guwa

Kemain ah kan.
Nak lagu cinta berbagai.
Aku suka dengar lagu.
Tapi takdelah taksub sangat.

Kalau bergaduh, mulalah pandang luar tingkap dan rasa aku dalam klip video.
Sambil jalan-jalan dalam hujan.
Nyanyi lagu pelamin anganku musnah.
Hahah saiko i know.

Memang dulu kalau ada lagu best sikit mulalah tuju pada si dia.
Siap buat voice message lagi.
Kemain hell perangai kan.
Geli pulak bila ingat.
Ye.
Aku romantic like that.

1. TERLALU CINTA by Rossa

Aku suka gila ah lagu ni. Sebab aku suka Rossa. Suara dia sedap. Tapi takdelah aku tuju pada sesiapa. Saja suka dengar.

2. TERCIPTA UNTUKKU by Ungu

Aku suka Ungu. Haha. Aku suka Pasha Ungu tu vokalis dia. Ya iyalah. Ganteng bangat bisa buat guwe penasaran deh. Lagu ni ya aku tujukan pada seseorang. Dulu ah dulu. Dulu punya cerita.

3. GOODBYE MY LOVER by James Blunt

Ok kisah dia. Aku dengan budak Klang. Kahkahkah. Ni masa belajar UIA dulu. Tapi dia bukan budak UIA. Aku ni malaslah nak bercinta so aku ambil keputusan taknak kawan dengan dia. Tapi aku suka lagu ni bukan sebab dia pun. Aku suka je. Eh macam tamil pulak dialog aku ni.

4. 1000 TAHUN TAKKAN MUNGKIN by BPR

Ok ini lagu rock jiwang yang terpaling aku sukalah. Sebabnya aku suka lirik dia. Berjanji setia bagai. Aku suka karoke lagu ni walaupun suara kepit time high pitch. Kau gila? Lagu ni nada tinggi kot. Tapi takpe i is rela. Lagu ni banyak kenangan. Aku mengakuinya.

5. PASTIKAN by Siti Nurhaliza

Lagu siti terpaling paling paling aku suka.
Lagu ni lah. Tapi aku tak faham ah. Everytime dengar lagu ni mesti aku bayangkan misai dato K. Sambil dia senyum bahagia siti nyanyikan untuk dia. Eii. Entah pape.

Alaaa kenapa 5 je.
Banyak ni lagu cinta aku hahaha.
Yang terbaru aku suka lagu Papinka dan Demesies gitu ke eja.
Aku ada penyakit.
Suka ulang lagu yang sama seharian kat opis.
Sampai Kak Nora jiran sebelah meja merangkap kakak opis kesayangan siap kira berapa puluh kali aku dengar.

Well.
Ekceli aku ikot mood.
Kalau hari tu mood aku mood hafiz hamidun zikir terapi so the whole day aku akan bukak zikir dia.

Kalau mood aku agak agresif aku bukak lagu rock oasis atau search.

Ikot ah.
Suka hati aku.

Oklah.
Itu saja.
Kbye.

.

No comments: