Nov 18, 2014

Day 10 : Apa Di Dalam Handbag Aku

malas nak snap picture.

1. purse of course.

2. beg mekap. semua ada dalam tu haha walaupun guna cuma eyeliner, lip balm, lipstick, bedak, eye shadow (jenjarang guna ikot mood) dan maskara. aku malas nak asingkan. so aku bawa semua. tapi tak banyak pun mekap aku. 

3. power bank. pun bawak je gunanya jarang sekali.

4. keronsang. sebab takut yang tengah pakai tu hilang / tercabut. selalu kena so dah fahamlah tu.

5. pas pekerja. JPM ni strict. lagi strict selepas kes pedang samurai tu. so kena bawaklah kalau tak, tak boleh nak masuk opis sebab kena touch di sistem. satu lagi nanti pak polisi tu akan check "cik pakai pas cik" dan aku pun mulalah selongkar beg aku cari pas haha. 

6. teh detox. haha. aku bawak je kemana aku pergi. selalu buat air ni kat opis. 

7. duit syiling yang berterabur. bila aku rajin aku kutiplah masuk dalam purse. kalau tak, memang berterabur la selalu.

8. resit. pun selalu ada. tiket bas paling banyak
ok.

.

No comments: