Jul 5, 2013

Kerana hanya gambar saja yang mampu ku coretkan

saja je upload pic yang rasanya tak pernah upload lagi.
sebab tadi buat pembersihan folder.
mana pic yang mengarut tu dah di delete.


my bff.
lama kot tak lepak camni.
hai apalah nasib. hihihi busy sangat ke kita ni?




 hikhikhik posing camni kau mampu?




masa di cameron highland.
dengan mamat k-pop katanya.
ramai kata dia macam perempuan. tapi dia bukan lembut ok.
kau tak tengok lagi kemaskulin dia. suara dia arghhh hahaha kasar bebenor.
tapi sebab dia suka bergaya. dia suka jadi diri dia sendiri.
kalau dia marah bergegar rumah.




tiga gambar di atas takde motip.
saja nak upload.

masa ni jadi gadis candy table masa kawen farah raihana.
saya suka masa ni sebab saya dan tqah bertungkus lumus nak siapkan candy table ni.
semata-mata nak bagi the best untuk farah raihana.
saya suka hias menghias ni.

amboi ayunya bini A.K ni sempat lagi tacap ye.
tqah, ko tak rindu aku ke?

 alololololo si tembam ni mengada sangat.

 i'm flying without wings punya pose.

 ibu dengan kapalnya. di melaka

 kau ingat kau diva ke.



hahaha dah kenapa muka saya gitu siap jongang lagi.
so siapa kata saya akan masuk pic kontrol ayu saja dalam blog?




ni masa keluar dengan farah adikku then nampak sign ni sebelah pejabat pos bentong.
gila panaih time ni tapi sanggup tu.




masa ni panjat Gunung Senyum.
sampai puncak ok. eh yeke.
best woo. saya sebenarnya suka aktiviti lasak.
tapi tu la macam takde kesempatan je.
bila kursus opis barulah ada peluang.
tapi memang best.
kena masuk lubang kecik sangat. memang bila tengok macam tak boleh muat je badan ni.
tapi percayalah muat ok. kena ada taktik.
saya kan takut dengan tempat sempit.
rasa sesak nafas sangat masa ni.
but i did it yayyyy.

aww awww on the way ke penang. miss this moment.
repeat please.
suka betul dengan shawl tu ya. sebab dia macam getah senang nak bentuk. 
sekarang entah pi mana entah.

tour guide masa di penang.
sanggup berpenat untuk bagi kami bertiga hepi.

lentok-lentok karoke si farah raihana ni.
saya pula siap bersila.
masa ni nyanyi lagu Bila Hati Dah Sayang semua menjadi indah marah bagaikan gurauan bla bla.
muahahahaha.
saya tak faham kenapa bila karoke je kena lagu jiwang.
tapi sebab feel kot.

kita dengan Hang Tuah.
jadi pakwe kita nak? hihihihi.

ibu dan abah dengan menantu mereka haktuihhh.


me and ibu.
harapan semoga ibu akan bertambah sihat.
sihat selalu nanti boleh selalu jenjalan.


 bahahahaha saya suka pic ni sebab mulut farah raihana macam tak sabar nak menyuap.


and i miss this perempuan.
saya harap dia ok-ok saja sebab mula-mula melayari alam rumahtangga ni kan memang banyak dugaan.
as a kakak, saya cuma boleh bagi pandangan dan doa.
dari jauh.
you know i love you.

ok itu saja je kot.
nanti nak cari lagi.


No comments: