Jun 25, 2013

Kerana emosi

bila tak sehat ni semua menda nak emo.
menada-nada sangat.
call ibu 10 kali ibu tak angkat pun aku nak emo.
rasa macam ibuuuuuuuuuuuu kenapa tak angkat telefon ibu buat apa?
lepas tu nak nangis. haish.

paling emo cimbclicks lembap nak mamp.
pun aku emo. tahap menitik airmata.

lepas tu bila orang asyik tanya soklan yang sama.
sepuluh orang sepuluh soklan yang sama.
memanglah mereka tak tau mereka dah tanya soklan yang sama pada aku.
tapi aku penat nak jawab.
emo lagi.
tahap nak ambil bantal tidur je.

ini semua berkait-kait lah.

1 comment: