Jul 2, 2012

Kerana borak kosong saja

Yelah!
Italy kalah. 4-0 bedal di spain.
Takpelah, ai still love you, abang buffon.
You nampak gagah perkasa, datswai I like you.

Aku tak tengok pun game nye. Friend of mine yang texted aku around 6
am bagitau italy kalah.
Terus kecewa. Hahaha.
See.
Baru italy yang kalah.
Kalau malaysia, boleh menangis aku tau.
Semangat kenegaraan aku adalah tinggi.
Ok, habis dah euro.
Setel.

Aku adalah exam esok lusa tulat. Then khamis cha alif but ke karak.

Lately, aku rasa, aku tak pernah puas spend time dengan family. Kalau
boleh, masa kat karak 24hrs aku nak borak-borak, gelak-gelak,
mesra-mesra dengan dorang.
But ofkoz lah kan tak boleh.
I dont know how to explain. Tapi itulah yang aku rasa.
Rasa tak puas.
Rasa banyak menda tak tau.
Sebulan purata aku balik adalah 2x. Setahun ada 12 bulan. Meaning
that, aku hanya balik 24x. Oh my, patotlah.

Eh, tadi banyak je menda aku nak merapu. Sekarang dah lupa.
Nanti aku ingatkan semula.

Kbye.

No comments: