May 8, 2012

Kerana tiba-tiba hilang tumpuan

Situasi pertama


pukul 2.15. di work station. dan aku baru nak mula buat kerja.
tiba-tiba kringggg kringgggg


aku : hello SPP
pemanggil : Reena, aku ni, Din. boleh tolong tak?
aku : tolong apa?
pemanggil : tolong jaga kaunter kejap. *dalam hati aku, ni mesti nak pergi toilet ni tak pun ada hal*
aku : ok, ok kejap lagi aku sampai.
pemanggil : ok tolong eh. tapi sebenarnya, memang turn kau pun. kahkahkahkah
aku : yeke??? *terkejut sambil tengok jadual then gelak then semua orang tanya kenapa kenapa kenapa*


why? why? adakah bulan 5 bulan pelupa aku? rujuk entri ini


Situasi kedua


pukul 2.45. di kaunter khidmat pelanggan.
krinngggg kringgggg


aku : hello SPP. selamat pagi *pause*
pemanggil : dah petang ye cik *gelak*
aku : errr silap *@@@***!!!!*


hilang tumpuan. fikiran ke lain.


sekian

No comments: