Mar 9, 2012

Kerana entri takde motif sebab penulisnya meroyan kot.

Salam.
second entry for today.
gila bosan tahap dewa dah ni.
ohya petang ni aku adalah ke karak.
so goodbye putrajaya. awak sangat membosankan.
eh, ada tapinya. bila dengan kengkawan, awak akan jadi menyeronokkan.
tapi karak? sentiasa menyeronokkan. sebab ada family.
karak, awak tunggu saya kay. putrajaya, sila jangan jeles.
kita putus dua hari. ahad sambung semula. nanti malam ahad saya sambungkan kembali ikatan kita. nanti boleh la kita berdating melepaskan rindu dendam.
ok merepek macam bods.


aku adalah dalam keadaan yang agak hepi.
sebab dah beberapa hari aku pakai produk baru.
dan nampak kesannya adalah sikit-sikit.
cuma merah-merah sikit muka aku.
kak nora kata macam blushing. wah, matiklah perasan princess.
hope my skin boleh jadi macam lisa surihani. kuikuikui.
taklah. cuma nak buang yang kusam. adakan semula kulit yang sehat.
tak putih takpe. janji nampak segar.








oklah. itu aje nak membebel.
memang entri dua tiga hari ni nampak macam hell sikit.
sebab tuannya macam meroyan menopos ke hape.
harap dimaafkan.
bye sayangs.


sekian

1 comment:

ankeljonni said...

kehkehkeh... suka bebenar tajuk entri...

slmt bercuti... huhuhu