Feb 23, 2012

Kerana awcakkkk aku yang aduhai buat aku malu

Salam.
satu sikap aku di ofis adalah main cak cak dengan member.
awcakkk, ala yang macam kita sergah baby tu
contoh member di dalam aku di luar then aku bukak pintu, aku akan awcaaaakkk dia.
then tadi aku ke toilet.
kak nora jaga kaunter.
aku ingat bila aku buka pintu (depan kaunter) aku nak awcakkk kak nora.
so aku buka pintu slow-slow.
dengan harapan dapat awcaakkk kak nora.
then aku pun kata kuat "awcakkkkk"
and yes, bila aku buka pintu luas-luas selepas kata awcakkk
Timbalan Setiausaha (TKSU) ada disitu, di tepi pintu. namanya Mr Chin.
kak nora dan watie (kebetulan lepak kaunter) gelak tak hingat kat aku.
aku dengan muka kanyo (malu sendiri) hanya mampu sengih macam kerang busuk dan kata
"Mr Chin...."

Mr chin senyum pandang aku dan kata

"terharu i" 

sambil berlalu keluar.
apa lagi aku punya malu. sampai rasa darah naik ke muka.
kak nora dan watie tak payah cakap lah.

ok sekarang aku dah malu.
aku nak pergi Alamanda.
tengok Adnan Sempit 2

sekian

No comments: