Jun 29, 2011

Kerana itu

A: aku
D: dia

A: nanti kalau kita kawen, kamu datang tak?
D: mestilah tak.
A: nape? tak profesional langsung.( suare macam nak merajuk dah)
D: sebab nanti tak jadi kamu kawen kalau kite datang. nanti kite bawa kamu lari.

ok, kalau di realiti, aku tak lah ber-kamu-kita dengan dia. adalah panggilan yang dirahsiakan. satgi muntohhhh pulak. walaupon dia dah bukan milik aku, tapi dia still nak panggil aku dengan panggilan tu.

A: sampai bila kamu nak panggil kita dengan panggilan ni?
D: nape? nak kene tukar dah ke? kite tak biase lah nak panggil kamu dengan "reena"
A: tapi sampai bila?
D: sampai kamu dah jadi hakmilik lelaki lain.

Sekian.

2 comments:

fAizAl_85 said...

amboi jiwangnya!! masih ada cinta dihati dia tu. hehe :)

Reena said...

Hahaha. Serahkan segalanya pada Allah.Hahaha. Serahkan segalanya pada Allah.